torsdag 30 oktober 2014

Nya kuddar i soffan




Det är kul att sy nya kuddar. Det är snabbt gjort och blir en stor förändring. Innan hade vi turkosa och senapsgula kuddar tillsammans med grått och svart. Nu har jag lite mer rosa toner och lite mörkare rosalila. 




När jag la kuddarna till rätta i soffan insåg jag att i tavlan på väggen är det också den ljusrosa färgen i flickans klänning. Då blev jag extra nöjd med färgvalet. 

I dag tänkte fina mannen och jag ta en tur till Enkla Ting i Vallåkra. Hoppas där finns något fint.  Mannen min har lite cacher att plocka där. Så vi har båda ett mål med utflykten. 

Ha en fin torsdag

Kram Pernilla

6 kommentarer:

  1. Verkligen jättefina kuddar. Tänkte att det kanske ska bli mitt nästa projekt med min symaskin, nu när vi är vänner;)

    Fin dag till dig och hoppas du hittar något fint.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Ser jättefint ut!!
    Mysigt med många kuddar=))
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev med nya kuddar!
    En gång har jag varit i Vallåkra så fint där ute ja det är ju minst 25 mil dit så inget jag ofta besöker
    Hoppas ni fick en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. väldigt snyggt där i soffan... jag gillar också att sy kuddar, enkelt att förändra på så sätt.
    Fin kväll till dej!

    SvaraRadera
  5. Så snygga tyger du sytt kuddar av! Jättefint i din soffa!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  6. Så snyggt där i den soffan och den där tavlan finns här hemma också. Så kul att åka till Enkla Ting. Kram Suss

    SvaraRadera