onsdag 22 oktober 2014

"Favorit i repris"



I dag är det bloggutmaning hos Tatjanis. Temat den här veckan är Favorit i repris. Min första tanke var då vår resa till San Torini. Därför fick den här bilden komma med igen. Den härliga stranden med bara några solstolar och parasoller.



Som vanligt har jag svårt att bara välja en bild. Därför valde jag även en bild ifrån i somras. Vi var söder om Stenshuvud. Stranden var så vacker. Där var så fridfullt och fint. 

Vill ni se fler bidrag kika in hos Tatjanis

Ha en fin onsdag

Kram Pernilla

5 kommentarer:

  1. Så vackert, men ändå så olika. Anar man en viss förkärlek till havet?!
    Fin dag till dej!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder!
    Bra val av favoriter=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Vackert! Jag längtar verkligen tillbaka till solen dessa dagar när det bara regnar... Ha en fin dag, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Underbart! Förstår att du valde de vackra fotona från en härlig plats!
    Själv glömde jag fotoutmaningen idag, suck…
    kram M.E

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder! Och speciellt en grå och regnig dag som denna.... :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera