fredag 31 oktober 2014

Botanisk have i Köpenhamn



När vi var i Köpenhamn gick vi in i deras botaniska have. Där fanns även en liten trädgårdsbutik. 




De hade satt blommorna så smakfullt utanför i trälådor. 





Det satt även små skyltar i krukorna med växtens namn. Det blev lite handlat där som jag visar en annan dag. 

Fredag och sista lediga dagen ifrån jobb. Fast vi har så klart hela helgen kvar. 
I  kväll har vi bjudit hem min fina bror och svägerska. Det ska bli trevligt att bara sitta och prata och äta gott.

Ha en fin Fredag

Kram Pernilla

4 kommentarer:

  1. Det är så fint när växter och färska blommor är uppradade :-)
    Önskar dig en fin dag och en trevlig kväll med bror och svägerska
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Det är när jag kommer till sådana där butiker som jag ångrar
    att jag tagit tåget! Ska bli roligt att se vad du handlat!
    Önskar dig en fin fredag med lagom mycket bus och godis!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  3. Alla dessa trälådor....jag skulle vilja ha dom allihopa!
    Så fint!

    Härlig helg till dig/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Ser fantastiskt vackert ut. Förstår om det blev lite handlat där;)

    Fin helg till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera