måndag 22 september 2014

Tunikor från barnavdelningen



När vi var i Ullared fanns det inte mycket kläder till mig på vuxenavdelningen. Nästan allt är i storlek M, L, XL. Då är det inte lätt när man är en XS. Då brukar jag och min kollega ta oss en titt på barnavdelningen. Vi brukar hitta något där i alla fall. Jag hittade de här två tunikorna. 




De är perfekta att ha på jobb, där man inte kan vara så rädd om sina kläder. 





Tyckte spetskanten upptill var rätt söt.

Måndag och ny vecka. Den blir ganska intensiv. Vi ska ha föräldramöte på jobb en kväll. Jag gillar mitt jobb, fast just den här biten är inte min bästa. Jag är glad när det har varit.

Ha en fin start på veckan

Kram Pernilla

7 kommentarer:

  1. Tunikan ser ut att vara ett fynd, fast nu vet jag ju inte vad du betalade förstås, men det ska väl vara billigt på Ullared?
    Även jag är en XS och får ofta ge upp klädinköp för att det inte finns något i min storlek!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Perfekt fynd ju... Vilken avdelning de än kommer ifrån :-)
    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  3. Perfekt! Ser fina ut tycker jag=))

    Och tack för dina fina rader/Kramen Hannis

    SvaraRadera
  4. Å vad jag känner igen mig! Affärerna tar hem alldeles för få XS och föräldramöten känns aldrig riktigt bekväma även om de allra flesta är/blir trevliga. Vad roligt att shoppa loss på Ullared! Trevlig vecka!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Så fina! Kul att få lite nytt! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera