torsdag 18 september 2014

Förberedelser inför fredag


Tack för alla grattis hälsningar. Ni är så gulliga. Jag blev så fint uppvaktad i går. Familjen sjöng för mig på morgonen och jag fick fina presenter. Dottern hade köpt servetter, ett gulligt doftljus med doften hallon papaya och en fin kudde med texten "Forever and ever". Av fina mannen fick jag lite blusar som jag hade önskat mig.

 På kvällen fick jag en överraskningsmiddag. Det blev grillad oxfile, bakpotatis, tatsiki och chilibearnaissås. Det var så gott. Vi avslutade med en chokladmousse som dottern hade gjort.

I kväll blir det städning inför mitt kalas i morgon kväll. Känns kul att ha kalas en fredag. Så har man hela helgen framför sig sedan.

Ha en fin torsdag

Kram Pernilla

5 kommentarer:

  1. Stort grattis i efterskott! Skönt att ha städningen gjord på torsdagen.
    Ha en fin dag, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Härligt firande!!
    Det ska kännas att det är ens egen dag=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Låter som om du har en fantastisk helg framför dig.
    Stora gratulationer än en gång.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis i efterskott! Låter som du hade en härlig dag.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  5. Va härligt att bli så uppvaktad. Ha ett mysigt kalas på fredag

    kram Kajsa

    SvaraRadera