söndag 21 september 2014

Fina presenter



Fick de här doftljuset av vår fina dotter. Hon är så omtänksam. Lite hemligt tissel och tassel var det innan min födelsedag. Jag fick inte kika in i hennes garderob där hon hade lagt presenterna. Vi provade ljuset redan första kvällen. Det var en lagom doft av hallon och papaya. 




Hon tänker alltid till på vad jag skulle vilja ha. Den fina kudden med texten Forever and ever passar perfekt till de andra kuddarna på vår säng. Lite fina servetter fick jag också. Det följer ofta med hem servetter hos oss. Gillar att duka med det även till vardags.

Söndag och vi ska på kalas även idag. Det är min fina svägerska som fyller år.

Ha en fin dag

Kram Pernilla

7 kommentarer:

  1. Härliga presenter du fått! Det där ljuset skulle jag gärna vilja ha, men mannen
    här påstår sig vara allergisk mot doftljus! Hm… säger jag bara om det.
    Önskar dig en fin söndag.
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Ett stort Grattis i efterskott :O)
    Vilka fina presenter, janu är det ljusens tid igen och det gillas!
    Ha d gott Kram Arja

    SvaraRadera
  3. mysigt med personligt uttänkta presenter!

    SvaraRadera
  4. Så fint av dottern...
    jag gillar servetter, det ¨åker gärna ner lite paket i tid och otid heheh
    Hoppas det var ett trevligt kalas
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga presenter, du har tur du! Ha en fortsatt skön söndagskväll.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  6. Vilka fina presenter! Det är alltid härligt när någon tänker till lite extra på de presenter som de ger.
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  7. Det är fint när någon tänker till och hittar det som passar.
    Det där med doftljus är svårt. Ibland tycker jag att dom luktar för starkt, hallon lät som en god doft.

    Kram Hannis

    SvaraRadera