måndag 28 juli 2014

Oia solnedgångens stad

Här kommer en bildkavallkad i från staden Oia. Mycket vackra hus och utsikten var enorm. Vi var där på eftermiddagen. Gick runt och tittade. Sedan stannade vi vid en bra utsiktsplats där vi kunde fotografera när solen gick ner. Jag visar en solnedgångs bild. Tog väldigt många. Var svårt att låta bli. Det gick snabbt på 45 min var solen helt nere. Alla applåderade när solen gått ner. En härlig känsla. 

















Ännu en semestervecka för mig. Fast fina mannen ska jobba den här veckan. Sen har vi en till tillsammans. Blir lite hemma pyssel idag

Ha en fin måndag

4 kommentarer:

  1. Underbart!
    Den sista bilden är fantastisk!!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Sagolikt vackert med solbedgång!
    Vilket paradis ni varit i...

    Jag kom aldrig t Hedentorp, en annan gång hoppas jag!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Vilka FANTASTISAK bilder. Jag skrev precis upp Santorini på listan över resmål. Såg underbart ut!

    SvaraRadera