onsdag 11 juni 2014

Svarta krukor



Krukorna hos Lödde plantshop är unika. Jag gillar dess svarta matta patina. Vi köpte ett nytt olivträd. Det behövde en ny kruka. Då visste jag direkt var jag ville ha vår kruka ifrån. Lödde har så fina krukor. Det är en designer som heter Jonte som har gjort dem. Vi köpte en stor svart runt kruka. Bara så fin.





Alla deras små detaljer är så fina. Här små tuppar vid ett härligt fat med blommor i.




Det är svårt att välja på ett sånt här fint ställe. Allt skulle passa hemma hos oss.

Ha en fin Onsdag 

Kram Pernilla

8 kommentarer:

  1. Vilka läckra krukor, just svart är en cool detalj i trädgården tycker jag. Passar så bra ihop med grönt.

    Förstår om ni är nöjd med er kruka.
    Önskar dig en fin dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Superfina krukor! Får vill ha känsla direkt…
    Kram M.E

    SvaraRadera
  3. Jag älskar det matta svarta, tycker det är så oerhört fint mot grönt.
    Ser ut att finnas många fina=))

    Ha en bra dag/Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Så snyggt! Svarta krukor är toppen när man vill framhäva det gröna.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Wow, så mycket fint. Och just svart är ju perfekt med grönska till.

    SvaraRadera
  6. Lödde plantshop har jag aldrig besök, men det verkar ju vara ett ställe att tänka på. Snygga krukor dessutom

    kram kajsa

    SvaraRadera
  7. De där svarta krukorna står högt upp på min önskelista kan du tro! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  8. Sådana ställen är riktigt härliga att besöka (kanske inte för plånboken då, men...) :-) Svarta krukor gillas! Grönt också! Ha det gott!

    SvaraRadera