tisdag 10 juni 2014

Lödde plantshop



I helgen var vi och besökte Lödde Plantshop. Fina dottern var med och när hon såg den här buddhan undrade hon om den var levande. Det såg faktiskt ut så på håll. Fast det är den ju inte.




 I en hörna stod de här korgarna. Så dekorativa. Hade gärna haft dem i min trädgård.




Allt är så vackert här. Växthuset är underbart. I stort sett allt skulle jag kunna tänka mig.




Ett fint fågelbad, med en buddha i. Bara så vackert!

Ha en fin Tisdag!

Kram Pernilla

6 kommentarer:

  1. Åh, då var ni ju i närheten av mig! Jag bor i Hofterup, ett par km bort bara! :)
    Jag älskar Lödde plantskola! De har så mycket fint och de har skapat en underbar miljö!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  2. Har hört kallas om denna plantskola på flera bloggar. Snart måste jag åka dit. Det ser så fint ut på bilderna.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  3. Underbar plats!
    Buddhan skulle jag lät släpa hem=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Har faktiskt aldrig varit sär jag heller, dags för ändring på det tror jag! Alla pratar ju så gott om den :)
    Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Bästa plantskolan! Måste snart åka dit igen :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Det är så fint med Buddha! Vilken härlig miljö! Förstår att du vill ha med dig hem
    Kram Sandra

    SvaraRadera