måndag 9 juni 2014

Lite nytt i uterummet.



Alltid kul med nya blommor. Här har jag satt en murgröna på båge, en typ av viol och en kalanchoe.




Jag är svag för vita blommor. De ger ett så skirt intryck.




 Att testa olika vinklar med kameran är skoj. Den här bilden tog jag uppifrån.






Violen är en av mina favoriter på sommaren.



Får ju berätta vad vi överraskade pappa med igår. Vi var först och bowlade alla familjerna tillsammans. Sedan gick vi och åt fondue på Elysèe i Malmö. Supergott.

Ny vecka och vardagen är tillbaka. Hoppas alla får en fin start på veckan

Kram Pernilla

5 kommentarer:

  1. Så fina bilder och fint på ditt bord! Här har jag inte riktigt fått till det på vår altan... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Du tar så fina kort :-)
    Låter som ett trevligt firande för din pappa!
    Ha en bra start på veckan
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Fina krukor!!
    Härliga bilder av Barcelona, man blir ju bara mer och mer sugen på att a sig dit. Och egenodlad squach, det låter inte alls fel

    kram Kajsa

    SvaraRadera
  4. Du är så duktig på det där med blommor! Fina bilder på dem tar du också.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Åh, så fint det blev! Jag älskar också vita blommor, det är ju så fint!

    Och Elysée....det var många, många år sedan jag var där! När jag bodde i Malmö, så var vi där ofta.....men det är länge sen nu.....oj, snart 20 år sen! :)

    Kram Jennica

    SvaraRadera