söndag 16 mars 2014

Fotoutmaning "På rad"





När vi var i Rom i augusti såg vi många pelare på rad. Eftersom jag varit och är sjuk fick det bli gamla bilder som jag använder.




Fast pelare på rad var det verkligen gott om i Rom.




Fast vackert att titta på i sin storhet.



De här uppslammade träden stod också på rad i Rom.




Sedan hittade jag fina bilder från Hedentorps plantskola. Här står flaskorna på rad. Även äpplena ligger fint på rad.




Detta är en favoritbild. Fina turkosa flaskor på rad och tre äpplen på rad. Vilken fin skyltning. 

Detta får bli mina bidrag i fotoutmaningen hos MariaO.se  och Mamma med ambitioner.

Vill ni se fler bidrag klicka på deras namn.

Ha en fin söndag 

Kram Pernilla


25 kommentarer:

  1. Rom, ännu en favorit. Finns mycket vackert där.
    Bra tolkning!!

    Nu hoppas jag att du blir frisk snart också.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Det var många fina På rad-bilder det :)
    Hoppas att du får en fin söndag och att du snart känner dig bättre.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. haha vid första bilden såg det ut som skorstenar och jag tänkte att det var attans till att fota snygga skorstenar! Men men pelare är ju snäppet bättre. Det var långa rader av fina radbilder. Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Mycket som står i rad, blir liksom finare tillsammans, eller hur.

    Krya på dej nu
    Kram
    Lissen

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint på rad. Fin tolkning
    Kram
    ANnie

    SvaraRadera
  6. Halloj!
    Fina bilder och den sista gillas mycket :O)
    Krya på dig!
    Kram kram Arja

    SvaraRadera
  7. Å, vad många fina bilder. Extra kul att se dina semesterbilder, jag har alltid velat åka till Rom.Trevlig dag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Mycket på rad! Jättefina bilder!
    Rom...det står fortfarande på min lista över städer jag vill resa till.....vackert!
    Krya på dig,
    kram Jennica

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder! Och Rom, det är en favorit :)
    Kram Sara

    SvaraRadera
  10. Vilka fina italienska rader :) vill åka dit direkt, ha en fin söndag Karin

    SvaraRadera
  11. Vackert i Rom. Men min favoritbild är nog din sista bild med äpplen och flaskorna på rad.
    Inte roligt att vara sjuk, krya på dig!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  12. Stackare dig som är sjuk. Rom är vackert och gamla bilder är lika välkomna som nya. Krya på dig.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  13. Vackert på rad från en vacker stad, krya på dig. Kram Åse

    SvaraRadera
  14. Det var många år sedan jag var i Rom så verkligen härligt att få bli påmind om denna vackra stad! Flaskor på rad blev det hos mig också!
    Kramisar M.E

    SvaraRadera
  15. Härliga bilder... vackert!
    Önskar dej en skön söndagskväll!

    SvaraRadera
  16. Helt ok med "gamla" bilder när de är så här vackra.
    Jag hoppas du känner dig fit fir fight igen.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  17. Tack snälla för din kommentar hos mig, blev så glad! Å så hittade jag ju till din fina sida också! Kikar gärna in igen! Kram Jes

    SvaraRadera
  18. Fina bilder allihop! Hoppas du mår bra och är frisk nu.
    kram viktoria

    SvaraRadera
  19. Roligt att få åternavända bilder och jag önskar ett stort krya på dig!! Kram Sara

    SvaraRadera
  20. Även dina bilder är toppen fina på rad, gillar den sista med flaskor och äpplen.
    Må väl/ Eva

    SvaraRadera
  21. Tänk vad mycket runt omkring oss som står på rad :-) Rom är ett önskemål det med att åka till...
    Krya på dig
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  22. Vilka fina bilder, häftig tolkning. Å jag glömde helt bort utmaningen... Kramis Suss

    SvaraRadera
  23. Sådana pelare på rad är alltid fint.

    SvaraRadera
  24. oj så mycket rader... snyggt!!!

    kram kram Malin

    SvaraRadera