söndag 30 mars 2014

Fotoutmaning "I min garderob"



Min senaste nya blus i min garderob köpte jag när vi var i Stockholm. Där hittade vi Odd Mollys General store. En stor butik med mycket man skulle vilja ha.




Jag är svag för fina kläder och tycker om när de hänger i nyanser i min garderob. 




I min garderob har jag även en stor låda med många små fack där jag har olika skärp, smycken mm. 




Inser nu när jag fotograferar  att jag har rätt mycket jordfärger i min garderob.




Vill ni se fler bidrag i fotoutmaningen "Min garderob" kan ni kika in hos Maria O och Mamma med ambitioner.

Hoppas solen lyser på alla idag

Kram Pernilla

11 kommentarer:

  1. Det är fint med jordfärger!
    Så ska det gärna vara lite skrynkligt också, sådär så man kan kasta på sig en blus till jeans och ett par vackra sandaler med silver-remmar.
    Fina bilder!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket fint du har i din garderob! Min är skrämmande tom och man kan undra vad jag hade på mig förra våren ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Härliga färgtoner du har i garderoben och tack för tipset på Odd Molly butiken. Ha en fin solig dag Karin

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder! Nu när jag ser din garderob inser jag att jag nog skulle behöva ordna lite i min :-) Ha en go söndag!

    SvaraRadera
  5. Halloj!
    Vilken god smak du har :O) och vilken ordning!
    Den här utmaningen får mig verkligen till att jag måste
    röjja i mina garderober hihi.
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  6. Vilken ordning och härliga färger du har i garderoben!
    Kram Lisa!

    SvaraRadera
  7. Åååå! Vad fint du har! Du har precis så där fint som jag vill ha!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Efter att jag sett hur fint du har det i din garderob gav jag upp tanken att delta i dagens fotoutmaning. Måste bli röjning och storstädning hos mig innan det blir några foton…
    Kram M.E

    SvaraRadera
  9. oooj så fint du har i din garderob, min ser ut som ett bombnedslag....
    ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. Wow så fint i din garderob! En önskan hos mig... försöker hålla ordning men det blir sådär. Å vilka fina kläder! Till din garderob behövs inga dörrar, kram Suss

    SvaraRadera
  11. Fina saker du har i garderoben och jättefina färger. Lite lugna.
    Kram Helén

    SvaraRadera