söndag 26 januari 2014

Lite nytt i kupan



Innan hade jag en liten mossgran bland annat i kupan. Nu fick det flytta dit en liten vas med en gren av murgröna och en fin sten med texten Treasure på.




När det ska förevigas på bild syns det bättre utan glaskupan. Så det fick bli ett med och ett utan kupa.





Idag söndag står det inga måsten på vår lista. Bara sådant som jag tycker är skoj ska jag göra. Kanske tavlorna som jag gjort till vardagsrummet kommer upp på väggen. 

Ha en fin söndag

Kram Pernilla

6 kommentarer:

  1. Skönt med dagar utan måsten. Jag har också en sådan dag och funderar på att dra igång lite brödbak. Maken min jobbar hela dagen den stackaren.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Du gör alltid så fina arrangemang!
    Vackert!

    Här ska också bara göras skoj-saker=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Vackra foton på vackra arrangemang! Du kan verkligen det där med att sätta ihop vackra saker!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  4. En riktigt skön söndag med andra ord!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Så fint du gör och härligt med en dag utan måsten!
    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Söndagar utan måste är härliga!!
    Och jag gillar vasen till murgrönan väldigt mycket, superfin!
    Kram Jennica

    SvaraRadera