onsdag 22 januari 2014

10 min från mitt hem.



Här är en bild där men ser vår soffhörna. Här tillbringar vi våra kvällar. Det är härligt att ha en plats att slappna av på.




I samma rum har vi matsalsmöbler. Här äter vi middag när vi vill sitta lite mysigare än i köket.




Njuta av en bukett med tulpaner är ett måste i vårt hem.




När man sitter i soffan kan man njuta av lite blommor och ljuslyktor samtidigt som man tittar på tv.



Lång tid tillbringas även i vårt sovrum. Det är alltid skönt att gå och lägga sig i en skön säng.

 Det här får bli mitt bidrag i 10 min från mitt hem som är utmaningen hos Tatjanis. Hos Tatjanis kan ni se fler bidrag.

Ha en fin onsdag 

Kram Pernilla

17 kommentarer:

  1. Vilka härliga rum! En bukett blommor och tända ljus skapar stämning! Ha en go lillördag!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt du har det!
    Kan tänka mig att krypa upp i både säng och soffa en stund=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Soffläge är aldrig fel ;-) så fint du har det hemma!
    Ha en fin dag

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt hem och vilken bra tolkning av temat. Verkligen sååå bra. Du har ett fantastiskt fint hem och japp jag skulle både kunna tänka mig middag och en filmkväll :)

    Ha en fin dag!
    KRAM - Tatjanis

    SvaraRadera
  5. Vad fint ni har det! Vill bara krypa upp i soffan :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Wow vad fint ni har det!!! Här är aldrig så undanplockat att jag kan få till sådana bilder ;) Vilket härligt bidrag till 10 minuter!
    Ha en finfin dag!
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Bra tolkning :) ha en fin onsdag Karin

    SvaraRadera
  8. Så fint du har det, virker som ett godt sted å være!

    SvaraRadera
  9. Så fint du har det!! Och vilken fin tolkning, denna vinkling har jag inte ens tänkt på! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  10. Tack för att du bjuder in oss och visar fina foton från ditt hem!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  11. Så snygga 10 minuter hos dig. Kram Anita

    SvaraRadera
  12. Halloj!
    Så fint ni har det, gillar färgerna och din inredning.
    Tulpaner är ett måste även hemma hos mig nu.
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  13. Ni har det hur fint som helst och tulpaner måste man ju bara ha.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  14. Taklampan med tulpanerna under - mmm.. Där hade man kunnat sitta och dricka sitt te och bara njuta!

    SvaraRadera
  15. Vilka fina bilder du bjuder från ditt hem. Gillar din tolkning på tio minuter från ditt hem. Ha en fin kväll.
    Kram lisa

    SvaraRadera