lördag 14 december 2013

M som i mossa



Visade det här arrangemanget med kupa i ett annat inlägg. Här ser man bättre att det är en mossgran och en mossboll. Jag gillar materialet mossa. Skulle kunna pyssla hur mycket som helst med det.




Här är ett mosshjärta som jag har pysslat. Har dekorerat den med lav, lite röda bär, anisstjärnor, silvertråd. Här har jag även tjockare silvertråd. 

Så mossa får bli mitt bidrag i fotoutmaningen. 

vill ni se fler bidrag titta in hos Tatjanis.

Ha en fin lördag

Kram Pernilla

7 kommentarer:

  1. Mossa, gillar mossa. Men jag gillar inte alla krypen som lever i mossan, usch har lärt mig att mossa ska pysslas med utomhus om man inte vill ha in miljoners med äckliga kryp inomhus;( Men vackert är det.

    Fint M

    Kika gärna in hos mig idag då jag lovar att göra gott.
    kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Här ska det också pysslas lite med mossa idag för det ska göras några arrangemang till julen! Jag har tyvärr inte hunnit med decemberutmaningen!
    Veckan har varit en utmaning att hålla stressen i schack!
    Önskar dig en fin lördag!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  3. Riktigt fina arrangemang, bra jobbat! Mossa är nog mitt favoritmaterial, året om faktiskt!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Det är så fint med mossa. Mjukt och fluffigt.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  5. Så fint hjärta!! Vad duktig du är!

    Hoppas du har en fin lördag/Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Så fint du har pysslat, gillar också mossa.

    Ha en fin söndag. // Lissen

    SvaraRadera
  7. Superfint! Mossa är ett underbart material!
    Kram på dig!

    SvaraRadera