onsdag 6 november 2013

Snuvad på konfekten




När vi gick vår runda i Köpenhamn, var jag sugen på att besöka Tage Anderssons blomsterbutik. Vi hade letat upp adressen hemma. Så efter vår goda lunch traskade vi dit. När vi skulle gå in stod det på dörren. "inträde 40 dk kronor. Visst det är kanske inte så mycket pengar men jag tyckte inte man ska behöva betala för att gå in och sedan kanske dessutom handla något inne i butiken. Så jag tog några snabba bilder utanför istället. Sedan gick vi vidare.

Ha en fin onsdag 

Kram Pernilla

3 kommentarer:

  1. Betala för att komma in i en affär? Nää, jag hade också vänt i dörren.
    Ha en fin kväll!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Inträde för att komma in i en butik?! Det har jag aldrig hört talas om tidigare. Trist!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Han har tagit betalt i många år! Jag har också velat gå dit, men gillar inte den stilen så jag har också avstått! Det är som när man ska gå på julmarknad och de tar massa pengar i inträde, det förtar det roliga tycker jag.
    Kram M.E

    SvaraRadera