lördag 2 november 2013

Lilla Tippen




Lilla Tippen är ganska så stillsam för tillfället. Hemma vilar hon mest och vårdar sig själv. Man kan kalla det så. Hon är mitt i sitt löp. Varenda tuva ska det snusas och kissas på när vi är ute på promenad. Det bästa med det hela är att hon löper med nästan 9 månaders mellanrum. Så det blir mest mys hemma nu. Inget mig emot. 

I kväll ska fina svägerskan med familj komma till oss och äta middag. Det ska bli trevligt.

Ha en härlig Lördag

Kram Pernilla

5 kommentarer:

  1. Det verkar som det är på gång här också! Shakira ska stanna varannan meter och markera att hon finns här! Hon brukar bara löpa en gång varje år och det knappt vi märker det! Men helst vill hon bara gå omkring och nosa och kissa överallt så klart! Melody hon passade ju förstås på att ta sitt första löp när vi
    var i Spanien! Inga hanhundar i kvarteret missade oss!
    Önskar dig en skön lördag.
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Min hane går mest runt och flämtar nu...
    Känns som att det är mycket löptik ute=))
    Hon är fin din Tippen!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Charmiga bilder gillar verkligen er profilbild här på bloggen den är så kul, ha en fin helg Karin

    SvaraRadera
  4. Så fint med svartvita fotografier! Jag glömmer alltid att redigera mina bilder så... Ha en go helg!

    SvaraRadera
  5. Så söt hon är!!!
    Hoppas att ni har en trevlig kväll, själv är det lugnt i soffan ikväll!!!

    Kram Sandra

    SvaraRadera