fredag 18 oktober 2013

"R" som i rosa fredag



I dag är det fredag och inte vilken fredag som helst utan det är Rosa fredag idag. Jag skänker dubbelt för varje kommentar alltså 2 kronor per kommentar ni lägger hos mig. I dag är bokstaven R i bokstavsutmaningen. R får stå för Rosa idag i dubbel bemärkelse. Har visat denna bild tidigare. Fick det här fina budskapet "Finast" i rosa färg av min dotter i födelsedagspresent för ett tag sedan. Är fortfarande väldigt glad för det. 

Vill ni kika på fler bidrag kan ni titta in hos Bara Sara och Fröken Foto.

Ha en riktigt skön Fredag!

Kram Pernilla

4 kommentarer:

  1. Förstår att du är glad över den presenten med det ordet till!
    Kram och fin fredag/Hannis

    SvaraRadera
  2. Tack för titten ♥ ska kika in hos dom andra! Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  3. Fin skylt! Så rart att få en sån av sin dotter... då har du gjort ett bra jobb :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  4. Jag minns din fina present och den passar ju perfekt på en Rosa fredag!
    Nu somnade jag framför TVn igår så du får en kommentar här i dag!
    Nu kom solen, så nu måste jag ut en stund med de små fyrbenta!
    Kramisar
    M.E

    SvaraRadera