fredag 25 oktober 2013

Fotoutmaning "Y"



Nu är det inte många bokstäver kvar. Det blir klurigare och klurigare. Men när jag såg på mina bilder ifrån Hedentorps Plantskola hittade jag den här bilden av ett gammalt badkar. Det är fyllt av vatten. På Ytan flyter det en massa äpplen. Så Y som I Ytan får bli mitt bidrag idag. Där flyter även tända värmeljus. Häftig dekoration tycker jag. 

Det är även rosa fredag idag. Äpplena på bilden får stå för det rosa. Där är lite rosa toner på det ena äpplet. Så jag skänker dubbelt för era kommentarer i dag.

Vill ni se fler bidrag kika in hos Bara Sara och Fröken Foto.

Ha en super härlig Fredag!

Kram Pernilla

6 kommentarer:

  1. Det där var fint!
    Tänk att ha det stå i trädgården=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Ja nu klurar det allt ihop sig...
    Vilken läcker bild!
    Trevlig helg

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Men så mysig bild, trodde först det var din altan :) Ja nu börjar det klura till sig, värst är nog i morgon, så det är väl bara att gå på Zebrajakt, ha en fin fredag Karin

    SvaraRadera
  4. Ypperligt fin bild bild som vanligt. Ha en skön fredag!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Wow... vilket foto! Som en tavla! Grattis till det Y inlägget, underbart bra!
    Hoppas du får en riktigt skön kväll med mycket fredagsmys!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  6. Yta... bra val :) Samma som jag tänkt. Vilket ställe, vilket kort!!! Vackert!!!
    Du fick till ett jättefin W, bra jobbat!
    kram kram Malin

    SvaraRadera