torsdag 1 augusti 2013

Lite mer Mölle



Jag var bara tvungen att ha med de här söta fiskestugorna som fanns i Mölle.




Här nere vid havet skulle min fina man hitta en cache. Då passade jag på att fota lite. Båtar har blivit lite av en favorit att få på bild. 




Det är något magiskt med hav, stenar mm. Rogivande på något sätt.



Efter turen i Mölle körde vi vidare till Kullaberg. Här när vi traskade upp för berget, fanns den här fantastiska utsikten. Hoppsan en båt till. 

Ha en bra torsdag

Kram Pernilla

4 kommentarer:

  1. Härliga sommarbilder!
    Ja nog sparar man på onödiga saker alltid ;) Jag har också gjort en rejäl rensning av påskpynt. Julpyntet har jag inte kommit till ännu.
    Ha en fin dag idag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder!
    Håller ni också på med geocaching. Visst är det kul! Nu är det ett tag sedan vi tog någon. Tack för påminnelsen.

    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga somriga bilder, så vackert!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  4. Så himla härligt det ser ut - sommar och hav! Kram Sara

    SvaraRadera