söndag 14 juli 2013

Tankar på Gotland





Så här vacker var solnedgången på Gotland. Nu är vädret lika vackert här hemma. Fast man får njuta av sin egen natur här. 


Vi lekte med stenarna på stranden. De var så platta att man kunde stapla dem till ett torn.


 När fina mannen tog sig ut på en catching tur hittade han det här virkade trollet på norra Gotland. Jag hade berättat om Karins Bloggiblogg, som lägger ut små troll i gömmorna. Det kom min fina man ihåg så han fotade trollet och visade mig det. Så nu får jag ju visa bilden så Karin kan få se sitt lilla troll förevigat.

Ha en bra Söndag!

Kram Pernilla

3 kommentarer:

  1. Den översta bilden är ju magisk!
    Sådär att man kan känna lugnet.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Bilderna är jättefina! Du lyckades verkligen fånga den där kvällen :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hallå! Vad roligt av dig, förts funderade jag mycket på var solnedgången var tagen och sedan kände jag ju igen de typiska stenarna men sen så bara JAAA vad kul med en liten virkad figur på en bild. Du får verkligen skicka en kram till mannen som kom ihåg och att du hade berättat var ju gulligt. Vi geocachade en gång i NY också kunde inte låta bli :) Ha det riktigt bra och en kram till dig Karin

    SvaraRadera