måndag 29 juli 2013

Fina band på trärullar



När vi var i Helsingör hittade jag en trevlig inredningsbutik. Där sålde man de här fina trärullarna med vackra band på. Priset var väldigt billigt så jag kunde inte låta bli att handla dem. Vet inte än vad jag ska använda banden till. Om inte annat blir det fin prydnad i mitt syrum/hobbyrum.




De små söta flaskorna hittade jag också i Helsingör. Fast i en annan butik. Dessa sålde man ut så då passade jag på.




Precis innan man går på färjan igen ligger där ett torg som säljer massor av blommor billigt. Jag köpte det här Myrsine trädet där. Är smått förälskad i sådana träd. Skulle kunna ha många.

Ha en bra start på veckan

Kram Pernilla

5 kommentarer:

  1. Sådana där rullar med band har jag också sett i någon butik och fick "vill ha känsla", men de var verkligen inte billiga i den butiken och som sagt vad skulle jag ha dem till! Du har inspirerat till en tur till Helsingör så hoppas jag hittar butiken du var i!
    Kram
    M.E

    SvaraRadera
  2. Hallå! Visst är de banden superfina ser ut att vara samma sort jag köpte turkosa av i sammet som jag snurrade runt blockljus, det blev fint. Ha det bra Karin

    SvaraRadera
  3. Helt ljuvliga rullar med band! Superfina!Och Myrsineträd är så fina de också. Faktiskt en av de få som brukar klara sig här hemma :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Gillar verkligen flaskorna och rullarna!!! Snyggt!
    Kram kram Malin

    SvaraRadera
  5. Ja ibland handlar man bara för att man gillar grejerna - vad man ska ha det till kan man komma på sen! Kram Sara

    SvaraRadera