torsdag 18 juli 2013

Feng Shui


För några veckor sedan var jag och fina svägerskan på en kvällskurs i Feng Shui. Det var en väldigt trevlig kväll med mycket inspiration och en liten god fika. Efter det blev jag inspirerad att läsa mer om läran. Så jag beställde den här boken " Leva med Feng Shui ". Har inte hunnit läsa så mycket än, men den är väldigt trevlig än så länge.

Jag har läst "Rensa i röran " med Karen Kingston. Den är också väldigt bra. Ett tips om man känner att man vill rensa och få in bra energi i sitt hem och i sin själ.

Ha en bra Torsdag!

Kram Pernilla

3 kommentarer:

  1. Den har jag faktiskt, men det var ett tag sen jag bläddrade i den. När jag ser mig runt anar jag en viss oreda, så jag kanske skulle ta mig en titt i den igen :)

    Och du...tack för dina ord...♥

    SvaraRadera
  2. Feng Shui är intressant!
    Jag har aldrig förstått grejen med det tidigare men när jag rensade inför flytten så började jag fatta och började då läsa lite mera om det. Intressant hur vi påverkas av sakers placering och framför allt hur mycket saker vi har.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Det var verkligen en inspirerande kväll och feng shui är så intressant! Jag väntar fortfarande på mina böcker. Vad tycker du om din?
    Kram Maria

    SvaraRadera