söndag 9 juni 2013

Veckans fotoutmaning



Den här veckans fotoutmaning går i tecknet bröllop. Ja det är många år sedan jag själv stod som brud. Då hade jag också de här olika orden som något nytt. Det var förstås min brudklänning, med tillbehör. Nu passade det väldigt samman med mina nya assesoarer, som jag ska ha snart när fina sonen tar studenten. 
 

 Något gammalt. Det var svårt. Jag som är glad för att rensa. Men den här gamla amerikakofferten får bli mitt bidrag till ordet gammal.


Det är inte ofta jag lånar saker. Fast nu har det inträffat. Vi fick låna de här vinglasen och några till av fina svägerskan till studenten. Alltså något lånat.
 

Något blått var lättast. Våra Bergklint blommar för fullt så de fick bli bidraget till något blått.

Vill du se fler bidrag titta in hos Edith och jag eller hos Mamma med ambitioner

Ha en fin söndag ni som kikar in 

Kram Pernilla

7 kommentarer:

  1. Det var en bra mix!
    Det var klurigt den här veckan=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Vad kul med student. Trots att det är tre år kvar tills det är vår tur längtar jag. Älskar att fixa och ställa till med fest :)
    Din utmaning var väldigt lik min - kul tolkning. Vi har en likadan koffert, full med leksaker.
    Ha en fin söndag, och lycka till med festen.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Fina bilder som passar perfekt till utmaningen.
    Lycka till med studenten!

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  4. Bra tolkningar tycker jag och vilken fin bild på blåklinten. Ha en fin söndag Karin

    SvaraRadera
  5. Vilken fin tolkning det blev till temat! Så fin du kommer att vara på studenten :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Jag tyckte det var ganska svårt denna gången men du lyckades få bar bilder.

    SvaraRadera
  7. Jag har gått och klurat på den här utmaningen några dagar och tänkt vara med, men så räckte inte tiden till för att göra det foto jag hade tänkt mig! En anledning till att det inte blev av är att jag skulle ha med mormor och morfars gamla amerika koffert som skulle plockas fram från vinden för fotot! Gissa om jag blev snopen när jag nu hittar en exakt likadan koffert i ditt bidrag!
    Kul! Jättefina foton!
    kram
    Melodys matte

    SvaraRadera