torsdag 20 juni 2013

Olika ljus


I vår grovhall har vi en dubbel Malmbyrå från ikea. Den är praktisk. Där har vi tröjor, halsdukar, sjalar mm. På byrån har jag satt ett stort ljusfat. Det fick jag en alla Hjärtans dag av min fina man, för rätt många år sedan. Fast jag tycker fortfarande väldigt mycket om det så det får stå kvar framme. Zinkhus är en annan passion hos mig. Jag kunde inte låta bli att köpa dem. Så jag har rätt många olika hus. Fina dottern var rätt trött på mig ett tag när jag kom hem med det ena huset efter det andra. Fast nu är jag nöjd med de jag har. 

Idag ska vi fira midsommar med barnen på jobb. hoppas på fint väder

Ha en fin Torsdag 

Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Det är mysigt med midsommar på jobbet :) Själv hoppar jag över det idag, är ju ledig och fixar i trädgården istället. Ha en fin dag!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Härligt med midsommarfirande. zinkhusen de är fina, bor ett sådant även här hemma hos mig.

    Ha en fin midsommarhelg. Åse

    SvaraRadera