torsdag 6 juni 2013

Fina sonen har klarat sitt körkort

Efter mycket träning både med min fina man och på en fantastisk körskola, har min fina son nu klarat sitt körkort med bravur. Jag är en väldigt stolt mamma. Det fick bli lite firande med Champagne.


Det är många som har grattat honom idag. Med många glädjerop. Vad kul! Fina svägerskan var förbi efter sitt jobb med den här fina blomman och det fräcka kortet.
 


Den här fina fjärilen satt på krukan. Känns som det symboliserar att fina sonen är flygfärdig. 
 

Även farmor var här med en fin bukett blommor. En manlig som hon kallade den. Ja visst är han vuxen nu vår lilla men ändå så stora son. Även jag som mamma önskar min stora son Lycka till!

Ha en fin nationaldag alla ni som tittar in

Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Det är en stor dag!
    Att klara körkortet. Vilken frihet=))
    Förstår att du är stolt!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Jag säger stort grattis till din son. Körkort är en liten milstolpe i livet.
    Hoppas killet i halsen höll sig borta så du fick sprunget en runda.
    Ha en fin nationaldag.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera