söndag 26 maj 2013

Fotoutmaning Baksidan


 Då var det söndag igen och ny fotoutmaning. Den här gången var det klurigt. Vad ska man hitta som är baksida. Jag funderade länge. Till slut vände jag på min lilla Buddha, ja den såg faktiskt fin ut även på baksidan.



 Jag gick vidare och vände på mitt stora Buddha huvud. Ännu en bild på en baksida


 Vår lilla Järngroda med guldkrona fick också vända baksidan till.


 Lilla Tippen vänder ofta baksidan till. Kanske kommer det någon. Hon går för att se efter.



 Här sitter Tippen och spanar ut och vänder baksidan till. Detta får bli mina bidrag till veckans fotoutmaning Baksidan. Vill de se fler bidrag kan du titta in hos Edith och jag eller hos Mamma med ambitioner.

Ha en härlig Söndag

Kram Pernilla








6 kommentarer:

  1. Fina bidrag!
    Gillar det stora huvudet.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Det är det som jag tycker är så kul med fotografering, för med kameran i hand så ser man på saker och ting med nya ögon.

    Som t.ex att buddhor har fina detaljer även på baksidan. :)

    Skön söndag!

    http://blindstyre.se/wordpress/2013/05/pa-baksidan/

    SvaraRadera
  3. Fina bilder, lite kul att vända på saker. Skön söndag! /lisa

    SvaraRadera
  4. Kul idé men sötaste var utan tvekan lilla vovven. Ha en fin morsdag Karin

    SvaraRadera
  5. Härlig tolkning och fina bilder. Åse

    SvaraRadera
  6. Klurigt men visst hittar man fiffiga lösningar ändå! Buddhan är fin från baksidan men Tippen är sötast :)
    Kram Maria

    SvaraRadera